Op 14, 15 én 16 maart 2022 zijn er weer gemeenteraadsverkiezingen. Het moet socialer en eerlijker in Nederland. Dat bereiken we onder andere door een grote sterke PvdA in onze regio. Daarom zijn we op zoek naar mensen die zich ook actief in willen zetten voor ons plan ‘het best voor Súdwest’!

Wil je ook meedoen, maar weet je nog niet hoe of wat?
Misschien zit je dit te lezen en overweeg je actief te worden. Twijfel je over een lidmaatschap of heb je vragen over de PvdA Súdwest-Fryslân? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Fractieleden en bestuursleden beantwoorden graag de vragen die je hebt. Je vindt onze gegevens op de contactpagina van onze website.

Nieuwsgierig naar onze plannen voor de komende vier jaar?
We hebben samen met inwoners, instellingen, bedrijven en organisaties een prachtig plan gemaakt om voor het best van Súdwest te gaan. Concrete plannen hoe het beter kan. Leren van wat er om ons heen al gebeurt. Handen uit de mouwen mentaliteit. Lees ons plan voor het best voor Súdwest eens rustig door, zodat je tijdens de verkiezingen weet waar je stem naar toe gaat en waar we als partij concreet aan gaan werken.