Marijke Roskam lijsttrekker PvdA Súdwest-Fryslân 2022

19 mei 2021

‘It best foar Súdwest, dat is ús missy’

Het bestuur van de Partij van de Arbeid Súdwest-Fryslân heeft unaniem gekozen voor Marijke Roskam als lijsttrekker en beoogd wethouder in de nieuwe coalitieperiode.

Voorzitter van PvdA Súdwest-Fryslân Michel Rietman over deze keuze: ‘We kijken er naar uit om met Marijke samen te werken. Met haar kan de PvdA in maart een succesvolle uitslag halen. Ze heeft verstand van zaken op alle gemeentelijke thema’s, een groot sociaal hart en een heldere visie op de onderwerpen die voor onze inwoners belangrijk zijn’.

Belutsen en fan Blauhús
Marijke Roskam (38) is geen onbekende in Súdwest-Fryslân en de politiek. Ze groeide op in Blauwhuis, ging naar school in Bolsward en Sneek en woonde eerder in Cornwerd, nu in Bolsward. ‘Súdwest Fryslân hat myn hert. De mienskip yn Blauhús hat my foarme. Mei elkoar de skouders dêrûnder, eltsenien docht mei en soarch foar elkoar yn goeie en minne tiden. Dat gun ik eltse bewenner, de rykdom fan wenje der’t je hert leit, sjoen wurde en jo talinten ynsette kinne’, aldus Roskam.
Eerder was Roskam lijsttrekker, coalitie-onderhandelaar en Statenlid voor de PvdA in Provinciale Staten. ‘Doe’t ús jongste soan berne waard, wie de kombinaasje fan fulltime wurkje yn de Rânestêd, Steatelid wêzen en oardeljier brutsen nachten net sûn. Doe ha ik keazen foar in goeie start en bining mei de bêrn. De âldste giet yn 2022 nei skoalle en we meitsje wer goeie nachten. Ek bin ik net mear de kostwinner, dat makket dizze kar in stik ienfaldicher. De ôfrûne moannen makke ik ûnderdiel út fan it kampanjeteam fan Habtamu de Hoop, dus ik bin alwer aardich waarm draait foar de kommende tiid. Ik ha dêr nocht oan om mei elkoar Súdwest-Frsylân noch sosjaler, ynklusyver en ûndernimmender te meitsjen.’

It best foar Súdwest
PvdA Súdwest-Fryslân heeft een duidelijke koers en motivatie voor de komende jaren. ‘Wy wolle It best foar Súdwest, dat is ús missy. Foar elkenien.’ Wonen is een recht, geen verdienmodel. De partij wil daarom volle bak inzetten op voldoende en betaalbare woningen in de dorpen en wijken. Werk, werk en nog eens werk. Het kan niet zo zijn dat in deze gemeente nog mensen langs de zijlijn staan. Een nauwere samenwerking met onderwijs, bedrijfsleven en overheid kan ervoor zorgen dat iedereen voldoende kansen heeft op de arbeidsmarkt. Op het gebied van welzijn wil de PvdA absoluut het verschil maken. ‘At wy prate oer brede welvaart, moat elk echt sjoen wurde. Net minsken en saken yn hokjes stoppe, mar útgean fan de fraach: wat kinne we mei elkoar berikke? Hoe kinne wy allegear fan wearde wêze en hoe kin de gemeente der yn fasiliteare?’

Topteam