Soos van de Roos

11 oktober 2017

De PvdA raadsfractie komt naar Bolsward!

Speciaal uitgenodigd zijn de bewoners van de Hollandiabuurt en de Parkwijk, maar alle bewoners van Bolsward zijn natuurlijk van harte welkom! Wat vind men van de wijk waarin men woont? Wat gaat er goed? Wat kan er nog veel beter. Dat wil de PvdA-fractie in de gemeenteraad van Súdwest-Fryslân graag van de bewoners weten.
De PvdA raadsfractie verruilt het gemeentehuis regelmatig voor een bijeenkomst in de dorpen, wijken en steden. Wij noemen die bijeenkomsten “DE SOOS VAN DE ROOS”.

Op maandag 16 oktober a.s. komen de PvdA raadsleden in Hotel de Groene Weide. Daar gaan de raadsleden graag op informele wijze in gesprek over wat er speelt in de wijk. Onderwerpen kunnen bijvoorbeeld zijn: overlast, veiligheid, groenonderhoud, straten en trottoirs, woningen enz.
Vanaf 19.30 uur is men van harte welke welkom. Na een kopje koffie of thee zal de bijeenkomst aanvangen om 20.00 uur.
Mensen die het interessant vinden om met de PvdA raadsleden te praten zijn hierbij van harte uitgenodigd.
Nu al meer weten? Of bent u niet in de gelegenheid om langs te komen. Op de PvdA-SWF site www.pvdasudwestfryslan.nl kunt u de contactgegevens vinden van de PvdA Raadsleden. U kunt ze gewoon bellen of mailen. U kunt ons ook volgen op twitter @PvdAswf of Facebook.